dyingrosepetal (dyingrosepetal) wrote,
dyingrosepetal
dyingrosepetal

  • Mood:
  • Music:

.......fly said the angel.....

Meh. I got bored so i decided to write a whole section thingy on Matty. Yes because i luff him so much :D He might not like me but meeeeehhhhh!!!!! hahaha. Yeah i luff him he's my baby we're gonna get married! He said i can live with him when he's famous n i can have his babies! I'm gonna get a hug off him at the gig! Well i better get a bloody hug off him otherwise i'm not bloody going. It's not as if oim just going for the hug though. He's all happy and smiley and he just cheers you up and makes you smile just by looking at him. *shivers* brrr. hehehe. Oh he's so perfect. An angel...a....a...a Matty :)
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 0 comments